( * * کومه مهر* * )

فریاد در سکوت - دل نوشته ها - نیایش

( * * کومه مهر* * )

فریاد در سکوت - دل نوشته ها - نیایش

پرنده در قفس

به کجا باید پناه برد ؟ جنس آ سمان از چیست ؟ پرنده تا کی اسیر قفس بماند  ؟ پرواز در آسمان لایتنا هی را دوست دارم . در این زمین و آسمان کجا باید دنبال گمشده ای بگردم که نمی دانم کجاست . گاهی بقدری احساس دلتنگی می کنم که دیگر میله های قفس برایم غیر قابل تحمل می شود، روح سرگشته را چگونه آرام کنم ، به هیچ بهانه ای آرام وقرار ندارد چه می خواهد کجا می خواهد برود ، نمی دانم بهانه اش چیست ؟ نمی دانم ... فقط می دانم که مانند امواج خروشان دریا دلی در سینه نا آرام است، فقط به پرواز می اندیشد ... اما پرواز به این سادگی ها مقدور نیست ،  پروازکردن را باید یاد گرفت ، تمرین کرد ،  بعد اوج گرفت  .تا روزی که میله های قفس روح زندانی من پوسیده شود  باید صبر کرد و تا آن روز که میله های  قفس روح سر گشته اسیر، پوسیده شود و یا دری از درهای آن باز شود باید پرواز کردن را آموخت ویاد گرفت .

خدایا مرا دریاب ! مرا فرا خوان ! هنوز لایق دیدار نیستم ؟این جسم خا کی تا کی قفس روح من باید باشد ؟

در آرزوی  روزی که یک لحظه زندانبان غفلت کند ! قفل قفس باز شدن هما نا ! و آزادی روح وجان هما نا !
نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود موفق باشی.
میخوام از فرصت استفاده کنم وبگم که
من تازه وبلاگم رو درست کردم و معتقدم که تبادل لینک میتونه شمار بازدید کنندگان رو هم بالا ببره
میخواستم با شما تبادل لینک کنم اگه موافقید منو در جریان بگذارید .
شاید هم تونستیم به هم دیگه کمک کنیم.
ممنون موفق باشی
بای

سلام با تشکر از حضور و نظر واظهار لطف .من شمارا لینک کردم . پیروز باشید .

علی اکبر پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
هنوز به روز نشدی
من به روز شدم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد