( * * کومه مهر* * )

فریاد در سکوت - دل نوشته ها - نیایش

( * * کومه مهر* * )

فریاد در سکوت - دل نوشته ها - نیایش

حرفهای عاشقانه باخدا

دریایم !!

امروز هوای دلم ابری بود

صدایش نمودم

خدایا می دانی چند وقت است زیر باران نرفته ام ...

می دانی چه مدت است که دل به قطرات پاکش نسپرده ام...

می شنوی؟!!

صدای رعد است ...

صدای قطرات باران است...

نمی دانم چرا هوای دلم قصد باریدن دارد ...

نمی دانم چگونه ضربان های ناآرام دلم را آرام کنم ...

خدایا نمی دانم چگونه است که آسودگی را نمی شناسم...

به یاد او می افتم که التماس می کرد تنهایش مگذارم ...

اما نمی دانم چگونه است که زندگی بر من از سر تسلیم در می گشاید ...

خدایا !!

تو را به بزرگیت سوگند

مرا محتاج غیر خود قرار مده ...

دریا !!!

تو برای من همه چیز هستی ....

نمی دانم چرا این روزها دلم هوای حرم کرده ...

دلم لک زده برای خلوت خودم در کنج حرم ...

دلم تنگ است برای ذره ای حرف زدن ...

ای کاش صدایم را پاسخ می گفتی...

این روزها بر من چه سخت می گذرد...

خدایا تسلیمم به اراده ی تو ...

صدایم را پاسخ گو...

صدایم را پاسخ گو...

گویند روزنه ای است بر قلب انسان که شیطان را نفوذ است بر آن

و زمانی که شیطان بر قلب آدمی نفوذ پیدا کند نا امیدی را صاحبش می کند...

خدایا !!

می خوانمت زیرا که گفتی خواندن نام تو بر هردردی درمان است ...

مرا اسیر شیطان نا امیدی مگردان .!!!!

دوستت دارم

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
zahra پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ق.ظ http://www.zahra-cr7.blogfa.com

سلام ...چطوری؟

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
بدو بیا
-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد